S expanderem procvičíte celé tělo!

Posilovací expandér se skládá z pružin nebo také z gumy.
📷
Další 1 fotografie v galerii
 Ostatní 
15. února 2017 21:05 / Shutterstock
  0   0
Expander je další výborná pomůcka pro kondiční trénink, nenáročná na čas, místo a prostředí.

Expandéry jsou skvělou pomůckou pro cvičení nejen doma, v posilovně, venku, ale také při pilates tréninku. Vyznačují se svou univerzálností. S gumovými expandéry lze svaly nejen posílit či protáhnout, ale zároveň velice efektivně zpevnit celé tělo - jak hluboké zádové svaly, svalstvo v okolí kloubů, tak i velké svalové skupiny. Rovněž lze expandéry použít jako protahovací pomůcky při zotavování se po úrazu a navracení se zpět do kondice.

Úbytek tuku

Jak zhubnout je nejčastější otázka obou pohlaví zajímajících se o cvičení. Je však rozdíl mezi hubnutím a spalováním tuku.  Rychlé hubnutí projevující se hlavně na vaší váze vede jen k nevzhledné postavě a tuky zůstávají stále v těch problematických partiích, kde byly na začátku vašeho snažení. Nezáleží, jakou hodnotu ukazuje váha, ale jak vypadáte v zrcadle.

Budování svalové hmoty a posílení zdraví

Tak jako pomáhá posilovací expandér k úbytku tukových zásob a zpevnění svalstva. Zároveň také zlepšuje vaši fyzickou kondici.  A s tím i psychickou pohodu, která je s fyzickým stavem úzce spjata. Má nespornou řadu výhod pro vaše zdraví.
Díky cvičení s expandérem spalujete vnitřní tuk působící negativně na vnitřní orgány v dutině břišní. Posilujete kardiovaskulární systém a předcházíte tak pozdějšímu infarktu a vzniku dalších onemocnění.

Cvičení s expandérem je pro každého

Ať už jste začátečník, nebo pokročilý, díky nastavitelnému odporu silikonové gumy si vyberete zátěž, která Vám nejvíce vyhovuje. Díky tomu můžete měnit intenzitu tréninku a procvičit veškerá svalová vlákna komplexně. Obyčejné kliky a posilování s vlastní váhou je díky absenci zvyšování zátěže mnohem méně efektivní, než je tomu u posilovacího expandéru.

Procvičíte celé tělo

Cvičení s vlastní vahou je z pohledu procvičení všech svalových skupin problematické. Často se také stává, že svaly zatěžujeme jednostranně, což zvyšuje možnost zranění a svalové disproporce. S posilovacím expandérem je možné cvičit jak cviky tahové, tak cviky tlakové, čímž k jednostranné zátěži nedochází. Díky tomuto cvičení předcházíme zranění jak v běžném životě (bolest zad, kloubů), tak i ve sportu. Díky široké škále cviků, které naleznete v sekci on-line trenér procvičíte efektivně všechny svalové skupiny.

Cena

Pravidelné navštěvování fitness center a hrazení poplatků spojených se vstupem, trenérem, členstvím a občerstvením Vás pravděpodobně přijde v průměru na 1000,- Kč měsíčně. V případě, že fitness centrum nemáte v okolí domova, bude pro Vás doprava tvořit další nákladovou položku. Tyto výdaje jste při navštěvování fitness centra nuceni platit stále dokola, posilovací expandér si kupujete pouze jednou a to za cenu, která je nižší než průměrné náklady při návštěvě fitness centra!

📷
1
fotografie
Marie Popelková | inStory.cz
Kam dál?
Několik zásad pro pěkné fotografie
Mytí vlasů bez šamponu - No POO metoda
Pozor na letní požáry! Jak jim předcházet a co dělat při jejich vzniku?
Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

tech

První zcela autonomní vlak se prohání v pouštích Austrálie

Věda & Vesmír

Unikátní výzkum: Speciální kamera zachytila úchvatné snímky Antarktidy očima velryby

Bydlení

Naučte se svou šatní skříň využít do posledního milimetru